HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 How is everyone?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Katylin



Posts : 384
Points : 502
Join date : 2009-07-29
Age : 28

Roleplay Game
Onsen Trip!! : 1
health:
100/1  (100/1)
Choice!: Pirate Arrrg

PostSubject: How is everyone?   Thu Jan 30, 2014 10:48 pm

long time no see friends, the only person i have any sort of contact with nowadays is shig
Back to top Go down
View user profile
shigetsu

avatar

Posts : 905
Points : 1108
Join date : 2009-07-29
Age : 25
Location : BC, Vancouver

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Shig
health:
-1/0  (-1/0)
Choice!: Designs of the future

PostSubject: Re: How is everyone?   Mon Feb 03, 2014 6:23 am

yeah pretty much everyone is like busy with life, I have been streaming league on twitch >.<
Back to top Go down
View user profile http://shig3tsu.blogspot.ca/
Kuru

avatar

Posts : 154
Points : 200
Join date : 2009-07-29

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Kururururugi
health:
1/1  (1/1)
Choice!: Blueberry Milkshake

PostSubject: Re: How is everyone?   Mon Feb 03, 2014 6:04 pm

working........ and waiting around for wildstar
Back to top Go down
View user profile
Katylin



Posts : 384
Points : 502
Join date : 2009-07-29
Age : 28

Roleplay Game
Onsen Trip!! : 1
health:
100/1  (100/1)
Choice!: Pirate Arrrg

PostSubject: Re: How is everyone?   Thu Feb 06, 2014 1:08 pm

goddamn league is so ass, whats ur stream anyways

cant play mmos nowadays, shits too boring for me
Back to top Go down
View user profile
shigetsu

avatar

Posts : 905
Points : 1108
Join date : 2009-07-29
Age : 25
Location : BC, Vancouver

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Shig
health:
-1/0  (-1/0)
Choice!: Designs of the future

PostSubject: Re: How is everyone?   Fri Feb 07, 2014 1:38 am

http://www.twitch.tv/swiftsaber

pls until you get to diamond, I will play with all the ass I want
Back to top Go down
View user profile http://shig3tsu.blogspot.ca/
Kuru

avatar

Posts : 154
Points : 200
Join date : 2009-07-29

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Kururururugi
health:
1/1  (1/1)
Choice!: Blueberry Milkshake

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Feb 09, 2014 4:16 am

kimi no iru machi (manga) finally finished up if any of ya still follow it.
Back to top Go down
View user profile
shigetsu

avatar

Posts : 905
Points : 1108
Join date : 2009-07-29
Age : 25
Location : BC, Vancouver

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Shig
health:
-1/0  (-1/0)
Choice!: Designs of the future

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Feb 09, 2014 4:56 am

Oh thanks for the reminder pretty sure kana would love to know.

Now time to finish off 47 chapters that remain for me >.<

*edit* reading old post, makes me cry  boohoo 
Back to top Go down
View user profile http://shig3tsu.blogspot.ca/
Katylin



Posts : 384
Points : 502
Join date : 2009-07-29
Age : 28

Roleplay Game
Onsen Trip!! : 1
health:
100/1  (100/1)
Choice!: Pirate Arrrg

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Feb 09, 2014 10:13 am

fuck that manga seriously
Back to top Go down
View user profile
Katylin



Posts : 384
Points : 502
Join date : 2009-07-29
Age : 28

Roleplay Game
Onsen Trip!! : 1
health:
100/1  (100/1)
Choice!: Pirate Arrrg

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Feb 09, 2014 10:15 am

i just qualified today for tier 1 korean dota league, we drew our nsl grand finals opponents in the group and 2-0'd them, so fucking good

grand finals is like in 6 days, feels so good, hope we 3-0 them in grand finals
Back to top Go down
View user profile
shigetsu

avatar

Posts : 905
Points : 1108
Join date : 2009-07-29
Age : 25
Location : BC, Vancouver

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Shig
health:
-1/0  (-1/0)
Choice!: Designs of the future

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Feb 09, 2014 10:16 am

nice, now tell me time and day is the finals
Back to top Go down
View user profile http://shig3tsu.blogspot.ca/
Katylin



Posts : 384
Points : 502
Join date : 2009-07-29
Age : 28

Roleplay Game
Onsen Trip!! : 1
health:
100/1  (100/1)
Choice!: Pirate Arrrg

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Feb 09, 2014 10:30 am

its on the 15th for us at like 1 pm i think so maybe 9 am pst on the 14th?
Back to top Go down
View user profile
shigetsu

avatar

Posts : 905
Points : 1108
Join date : 2009-07-29
Age : 25
Location : BC, Vancouver

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Shig
health:
-1/0  (-1/0)
Choice!: Designs of the future

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Feb 09, 2014 1:00 pm

fuck 9am on single awareness day
Back to top Go down
View user profile http://shig3tsu.blogspot.ca/
Kanaka

avatar

Posts : 723
Points : 757
Join date : 2009-07-29
Age : 28

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Kana Fat
health:
0/1  (0/1)
Choice!: Overworked College Student

PostSubject: Re: How is everyone?   Fri Feb 21, 2014 1:20 am

Hey, guys! It's been awhile. Lemme start off with my own life story.

January:
went to a good friend's wedding
breckenridge, co for snowboarding for 7 days
went to a pharmacy school interview
got accepted in said school
snow like a mf'er and got shut in
birthday that ended up very drunk and blacked out

February:
got another pharmacy school interview
more crazy snow caused airplane delays
went to texas for 1 day for a best friend's wedding and got crazy
2nd pharmacy school interview
today

Woohoo. Got in at least Very Happy Finally. Looking to do some real work for a change starting in August and disappear off the face of the Earth.

@Shig
Yes I did read the last chapter, and I celebrated the end of this bullshit journey. Started getting so effing tired of it and I knew the ending was coming so it wasn't much of a surprise.
Hope you were able to enjoy single awareness day. I most certainly did because a friend's wedding was on that day. What more awareness can that cause?

@Kat
Steve, grats on winning that shindig. Always knew you were a try-hard. Glad you got somewhere with that, haha. Good luck on more tourneys in the future, eh?

@Kuru
How's work going? Same old same old I assume? Asa doing good? Someone should tell her to stop by just to say hi every now and then...
Back to top Go down
View user profile
Katylin



Posts : 384
Points : 502
Join date : 2009-07-29
Age : 28

Roleplay Game
Onsen Trip!! : 1
health:
100/1  (100/1)
Choice!: Pirate Arrrg

PostSubject: Re: How is everyone?   Fri Feb 21, 2014 5:27 am

damn its been 5 years and some of us still reply, its been awhile dudes

@kana where my k bitches at tho
Back to top Go down
View user profile
shigetsu

avatar

Posts : 905
Points : 1108
Join date : 2009-07-29
Age : 25
Location : BC, Vancouver

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Shig
health:
-1/0  (-1/0)
Choice!: Designs of the future

PostSubject: Re: How is everyone?   Fri Feb 21, 2014 7:33 am

k bitches  lol! 

@kana so when you gonna get a desktop and play with us? hoe
Back to top Go down
View user profile http://shig3tsu.blogspot.ca/
Kuru

avatar

Posts : 154
Points : 200
Join date : 2009-07-29

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Kururururugi
health:
1/1  (1/1)
Choice!: Blueberry Milkshake

PostSubject: Re: How is everyone?   Sat Feb 22, 2014 3:21 am

@kana

work is going alright. working at kaiser while trying to get into a clinical laboratory scientist training program. Asa applied for nursing school, she should hear back from it March.

Congrats on the interviews / acceptance.
Back to top Go down
View user profile
Katylin



Posts : 384
Points : 502
Join date : 2009-07-29
Age : 28

Roleplay Game
Onsen Trip!! : 1
health:
100/1  (100/1)
Choice!: Pirate Arrrg

PostSubject: Re: How is everyone?   Sat Feb 22, 2014 9:07 am

holy shit u guys are proper asians, me and shig have issues

oh yeah my twitch channel is finally partnered, i got a sub button and everything, 8 months of streaming

twitch.tv/eosintrash
Back to top Go down
View user profile
aoto
Admin
avatar

Posts : 206
Points : 252
Join date : 2009-07-29

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Aoto
health:
9000/9000  (9000/9000)
Choice!: Designs of the future

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Feb 23, 2014 5:39 pm

Katylin wrote:
damn its been 5 years and some of us still reply, its been awhile dudes

@kana where my k bitches at tho

5 years oh shit lol. I was wondering why we all just didn't start playing a new game together, we grew up sad 

I'm glad you guys stop by and post every now and then to chat for a bit. I've recently hit a dead end recently when I noticed so many manga ending, and now I have no idea what to do with my free time. Never did get into Kimi no Iru Machi, because I saw that the manga was going to be an awkward train wreck. When Naruto ends I'll really hit that dead end, not that I even like it lmao. If you guys got any recommendations for manga/games let me know. It kinda weird since our generation grew up on video games and now we are transitioning or are already adults, and I feel like they just are not the same anymore. #peterpangrewup

On a not so serious note I tried playing AO again and found out it was bought by Nexon or something, and I couldn't even play on my acct that had nothing on it lmao :kanaface:I'm so sad lol. As far as I can tell there is only Steve, Shig, Kana, and Kuru posting here. So there are five of us left. RIP everyone else I suppose  huh I don't even think they have these faces anymore on AO.

TLDR: I need manga/anime and game recommendations :d
Back to top Go down
View user profile
shigetsu

avatar

Posts : 905
Points : 1108
Join date : 2009-07-29
Age : 25
Location : BC, Vancouver

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Shig
health:
-1/0  (-1/0)
Choice!: Designs of the future

PostSubject: Re: How is everyone?   Mon Feb 24, 2014 1:42 am

you probably didnt transfer your acc from ndoors to nexon during that period.

Don't really have a recommendation other then wait for dark souls 2 in a few weeks
Back to top Go down
View user profile http://shig3tsu.blogspot.ca/
Katylin



Posts : 384
Points : 502
Join date : 2009-07-29
Age : 28

Roleplay Game
Onsen Trip!! : 1
health:
100/1  (100/1)
Choice!: Pirate Arrrg

PostSubject: Re: How is everyone?   Tue Feb 25, 2014 2:20 am

i never grew up, i just played dota and apparently no one likes it
Back to top Go down
View user profile
Kanaka

avatar

Posts : 723
Points : 757
Join date : 2009-07-29
Age : 28

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Kana Fat
health:
0/1  (0/1)
Choice!: Overworked College Student

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Mar 16, 2014 1:17 am

@steve
Its been a very long time homie. And dunno dude, where are the betches you supposed to hook ME up with? Aren't you some gaming bigwiz now? Sheesh lol.
Nah, screw the ladies man. Gonna go try and be rich and buy some ho's lol.

@shig
Dude, got a new laptop. Its pretty beast.... for my standards, haha. I'm pretty much over competitive pc gaming. Just trying to finish up my backlog of 360 games. If you find a decent MMO that's free, I may indulge for just a bit.

@kuru
Thanks man. Been waiting a loooooong time haha. And didn't know you worked for Kaiser. I had forgotten that you worked somewhere in the health field as well. My boss' wife works over at Quintiles. Dunno how much actual scientific testing they do but I know they take care of tons of trial testings. Let Asa know I'm hoping she gets some good news soon! And she should still stop by and say hi for old times sake.

@aoto
Hell yeah its been a really long freaking time huh. I remember distinctly when I was doing those stupid Euro dungeons, I was doing some summer school credits, haha. Clearly it was an easy class and I played AO all the time. Before/after that, I would stream anime on 1 screen and raid in WoW/AO on the main. Such good times and memories. It was only because I loved anime that I joined the SOSBrigade in the first place!

I'm constantly searching for manga to read though not as entirely dependent as I used to be. Here are 2 lists that I still update and keep up with. Keeps track of all my confusing shit. And yes, I do read some R+ shit. Deal with it.
MAL- http://myanimelist.net/mangalist/kanaka
MU- http://www.mangaupdates.com/mylist.html?id=64979&list=read

Man, if you wanna talk about philosophical shit, I can do this all day. I have these little kid cousins of mine who are around 8-15. They grew up with these fancy ass tablets and mobile phones and I'm like thinking good old days of playing on dial-up, spoiled much? Before those bulky gameboys, we had to sit around a TV to play games. Before that, we had to even go to arcades, haha. But yeah, nuff of that crap. Life goes on, we gotta try to get by or satisfy ourselves somehow. In my case, I actually don't want to do anything and be rich but I ain't gonna win the lottery so I'm doing the next best thing. Doing something I'm good at, father actually "approves" and may someday support my lazy lifestyle. Gonna keep hoping.
Back to top Go down
View user profile
shigetsu

avatar

Posts : 905
Points : 1108
Join date : 2009-07-29
Age : 25
Location : BC, Vancouver

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Shig
health:
-1/0  (-1/0)
Choice!: Designs of the future

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Mar 16, 2014 4:06 am

idk most mmo recently came out sucks @.@
Back to top Go down
View user profile http://shig3tsu.blogspot.ca/
Katylin



Posts : 384
Points : 502
Join date : 2009-07-29
Age : 28

Roleplay Game
Onsen Trip!! : 1
health:
100/1  (100/1)
Choice!: Pirate Arrrg

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Mar 16, 2014 1:36 pm

i have so much time to kill im playing ao again
Back to top Go down
View user profile
NagatoYuki

avatar

Posts : 64
Points : 76
Join date : 2009-09-18
Location : traveling through the 4th dimension

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Yuki
health:
9999/0  (9999/0)
Choice!: Calculative Mio

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Mar 16, 2014 2:12 pm

Hi all, just checking in instead of lurking around for once. And yes, I'm still alive (kinda).

Haven't been up to much lately, just got a job as a software dev consultant. Typical code monkey life, nothing too exciting. Highlight's probably the time when I got flown down to San Fran a few months back for a conference. Other than that, I've just been sitting around staring into space or coding.
Back to top Go down
View user profile
shigetsu

avatar

Posts : 905
Points : 1108
Join date : 2009-07-29
Age : 25
Location : BC, Vancouver

Roleplay Game
Onsen Trip!! : Shig
health:
-1/0  (-1/0)
Choice!: Designs of the future

PostSubject: Re: How is everyone?   Sun Mar 16, 2014 10:14 pm

omg its yuki~

but yeah been playing D3 again cause of the 2.0 patch which basically made the game super easy to get legendaries.

the game became "oh shit I got a legendary" to " meh another shitty legendary"
Back to top Go down
View user profile http://shig3tsu.blogspot.ca/
Sponsored content




PostSubject: Re: How is everyone?   

Back to top Go down
 
How is everyone?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: SOSBrigade Post your Love~ :: Okaerinasai Goshujinsama-
Jump to: